ДСК КМДА - департамент привид

ДСК КМДА - департамент привид

30 грудня на сайті Вечірнього Києва вийшла стаття в якій директор Департаменту суспільних комунікацій КМДА Роман Лелюк (якому власне і підпорядковується це комунальне ЗМІ) розповів про інформаційну кампанію під час карантину, роль комунальних ЗМІ в інформаційному просторі Києва та про успішні проєкти, реалізовані завдяки співпраці влади з громадою.

З однієї точки зору доволі банальна публікація в якій чиновник використовуючи адміністративний ресурс розповідає про свої перемоги більш ніж лояльним "журналістам" рахуйте власного ж видання. З іншого боку "Повага до права громадськості на повну та об'єктивну інформацію про факти та події є найпершим обов'язком журналіста", а тому я Олег Чеславський разом з Сергієм Куценко вирішили пересвідчитись в щирості та неупередженості слів пана Романа і провели невеличке опитування серед мешканців міста Києва.

Сказати, що результати нас вразили, так на превеликий наш нажаль ні, але довели той факт, що і попереднє наше опитування на вулиці:

В Києві існує департамент-привид.

Тобто, потреба в його роботі є, запит на комунікацію у громади - є, гроші на департамент виділяються чималі, а про нього та його діяльність знають тільки самі працівники департаменту та їх друзі.

До речі у нас сьогодні відбулась зустріч з паном Романом яка потребує окремого матеріалу, так вона розпочалась словами про конструктивний діалог, не критику.

Так ось прийміть результати цього нашого безкоштовно проведеного дослідження як конструктивну критику, яка, можливо наведе вас на думку, що хтось у вас в департаменті не відповідає посаді та не справляється зі службовими обовязками. Можливо...

1. Чи є в Києві діалог між владою та громадою?

  • 83,3% - Ні
  • 16,7% - Так

2. Діалог з владою, він:

  • 66,7% - Імітаційний
  • 21,7% - Відсутній
  • 6,7% - Вагаюсь з відповіддю
  • 5% - Конструктивний
  • 0% - Ефективний
  • 0% - Дружній
  • 0% - Плідний

3. Чи задоволені ви рівнем комунікації між киянами та муніципальною владою міста?

  • 48,3% - Дуже не задоволений
  • 33,3% - Не задоволений
  • 10% - Вагаюсь з відповіддю
  • 4,7% - Задоволений
  • 1,7% - Дуже задоволений

4. У вас є вільний доступ до комунікації із муніципальними співробітниками КМДА?

  • 83,3% - Ні
  • 16,7% - Так

5. Ви достатньо проінформовані про рішення влади?

  • 31,7% - Задовільно
  • 30% - Дуже погано
  • 30% - Погано
  • 5% - Добре
  • 3,3% - Вагаюсь з відповіддю

6. Назвіть три інструменти комунікації з владою міста:

  • 58,3% - Електронні звернення
  • 55% - Фейсбук
  • 50% - Електронні звернення
  • 43,3% - Телефон
  • 30% - Електронна пошта

7. Можна сказати що у влади міста є чіткий план комунікації з громадянами?

  • 90% - Ні
  • 10% - Так

8. Можна сказати що у влади був чіткий план комунікації під час пандемії?

  • 85% - Ні
  • 15% - Так

9. Графічні інформаційні матеріали це комунікація?

  • 63,3% - Ні
  • 33,7% - Так

10. Ви задоволені роботою комунальних ЗМІ?

  • 91.7% - Ні
  • 8,3% - Так

11. Роль комунальних ЗМІ в житті міста?

  • 38,3% - Важлива але не в існуючому форматі
  • 33,3% Імітація
  • 13,3% - Важлива
  • 8,3% - Що це?
  • 6,7% - Не важлива

12. Сьогодні ви можете сказати, що комунальні ЗМІ це майданчик для всіх хто має що сказати?

  • 95% - Ні
  • 5% - Так

13. Чи висвітлюють комунальні ЗМІ проблеми мешканців міста?

  • 78,3% - Ні
  • 21,7% - Так

14. Комунальні ЗМІ публікують лише думку чиновників?

  • 43,3% - Загалом Так
  • 31,7% - Так
  • 23,3% - Є винятки
  • 1,7% - Ні

15. Ви можете сказати що у вас є вільний доступ до публікації на сторінках комунальних ЗМІ?

  • 78,3% - Ні
  • 21,7% - Так

16. Ви хотіли б ви ділитися своєю думкою на сайті міста?

  • 96.7% - Так
  • 3,3% - Ні

17. Можна назвати роботу комунальних ЗМІ:

  • 58,3% - Поганою
  • 23,3% - Задовільно
  • 16,7% - Дуже погано
  • 1,7% - Погано
  • 0% - Доброю

18. Чи повинна громадськість контролювати роботу комунікаційного департаменту?

  • 88.3% - Так
  • 11,7% - Ні

19. Чи є в місті відкритий громадський простір?

  • 88.3% - Ні
  • 11,7% - Так

20. Чи необхідно відкрити в місті відкритий громадський простір?

  • 55% - Дуже необхідно
  • 40% - Необхідно
  • 3,3% - Не має потреби
  • 1,7% - Вагаюсь з відповіддю
  • 0% - Ні в якому разі

Ну і як підтвердження того, що думка опитаних активістів співпадає з думкою киян, додамо відеоролик який ми зняли знову ж таки тільки заради того, щоб переконатися в тому, що нам не здається, що ДСК КМДА - департамент-привид:

Ну і на останок як ви пан Роман і вимагали конструктивна пропозиція:

Пропонуємо створити робочу групу з-поміж громадськості, яка б спільно з ФАХОВИМИ представниками ДСК КМДА, провела аудит діяльності департаменту, розробила і впровадила нову більш клієнтоорієнтовану Комунікаційну Стратегію міста, з простими та зрозумілими показниками ефективності діяльності.

Як вам така пропозиція?